تبلیغات
کد خبر : 2180 تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

پایگاه خبری تحلیلی عصر بیمه: در پی طرح برخی ابهامات از سوی تنی چند از نمایندگان شرکت بیمه تعاون درباره قرارداد نمایندگی،ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب و نمایندگان این شرکت در این باره شفاف سازی کرد.

نوری با بیان این که همه مفاد و بندهای قرارداد مذکور منطبق با مواد آیین نامه ۷۵ مصوب شورای عالی بیمه است، گفت: منطق اکثر موارد این قرارداد برگرفته از مفاد همان آیین نامه است.

وی افزود: شبکه فروش و نیروی انسانی شرکت بیمه تعاون به قدری دارای اهمیت است که این مدیریت حتی در پاسخ به ابهامات اعلامی چند تن از نمایندگان، آمادگی خود جهت ملاقات حضوری، صرف وقت کافی در جهت شفافیت و روشن شدن مفاد قرارداد با حضور مدیریت ارشد شرکت را به آنها اعلام کرده است.

به گزارش اخبار پولی مالی  تاکنون علی رغم مباحث مطروحه در فضای مجازی، هیچ درخواستی از سوی هیچ یک از نمایندگان دائر بر اعلام موارد دارای ابهام به این مدیریت واصل نشده است که این بیانگر شفافیت شرکت در این خصوص است.

مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تعاون اظهار کرد: طبق اطلاعیه درج شده در گروه نمایندگان بیمه تعاون، مدیریت امور شعب و نمایندگان آماده پاسخگویی کامل به نمایندگان محترم بوده و هست.

نوروزی با اشاره به این که در یکی از اخبار منتشره کسر ۱۰ درصد تضمین حسن انجام کار از محل کارمزد نماینده مطرح شده است، ادامه داد: صرف نظر از اینکه کسر مبلغ از دستمزد به عنوان تضمین حسن انجام کار در نظام حقوقی ایران و عرف قراردادهای حقوقی وجود دارد، از طرفی وفق ماده ۱۲ آیین نامه ۷۵ نیز سپرده تضامین توسط نمایندگان از وظایف غیرقابل انکار ایشان است که نوع و میزان آن را شرکت های بیمه تعیین می کنند.

مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تعاون گفت: در همین راستا و به جهت اینکه اهم برنامه های بیمه تعاون، توسعه شبکه فروش است، لذا کسر سپرده ۱۰ درصد تا سقف تعیین شده توسط مدیران شرکت در هر دوره به عنوان تضمین قرارداد نمایندگی ایشان در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: این سپرده نیز تحت عنوان اعتبار جهت تسویه حق بیمه در اختیار خود نماینده قرار خواهد گرفت و بدیهی است که طبق شرایط مندرج در آیین نامه ۷۵ سپرده ذکر شده در زمان خود نیز قابل استرداد است.

243 views
نظرات

لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید

نام :
ایمیل :
نظر :